- Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας:
1) Καταχωρώντας την παραγγελία σας ηλεκτρονικά -στην ιστοσελίδα μας: www.physiosupport.gr - όλο το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.
2) Τηλεφωνικά, καλώντας στο 213 0459253, Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00 - 20:00.
3) Αποστέλλοντας την παραγγελία σας στο email: sales@physiosupport.gr.
4) Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας, που θα βρείτε εδώ.
- Πώς μπορώ να πληρώσω;
Η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
1) Με αντικαταβολή (επιπλέον κόστος: 2€)
2) Με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη). Δεκτές γίνονται όλες οι κάρτες American Express, Visa, Mastercard, Maestro και Diners Club.
3) Μέσω web banking / τραπεζικής κατάθεσης σε έναν από τους κάτωθι λογαριασμούς:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ : GR26 0110 1050 0000 1056 3855 831
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ : GR43 0172 0470 0050 4708 8454 418
ALPHA BANK : GR03 0140 1510 1510 0200 2016 561
EUROBANK : GR69 0260 0170 0006 0020 1231 048
Ον/μο Δικαιούχου: Κουρούπη Ασημένια
Στην αιτιολογία συμπληρώνετε το ονοματεπώνυμο ή τον κωδικό αριθμό της παραγγελίας σας.
Μετά την κατάθεση παρακαλείστε να μας ενημερώνετε για την πραγματοποίησή της στο 213 0459253 ή αποστέλλοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sales@physiosupport.gr.
4) Πληρωμή με μετρητά / κάρτα στο κατάστημα
(Παραλαβές πραγματοποιούνται καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.)
- Είναι ασφαλείς οι ηλεκτρονικές συναλλαγές στο site σας;
Όλες οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πραγματοποιούνται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς.
- Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Εάν το προϊόν που έχετε επιλέξει είναι διαθέσιμο, η παραγγελία σας αποστέλλεται άμεσα και θα την παραλάβετε σε 1-2 εργάσιμες ημέρες (για αποστολές εντός Αττικής) ή σε 1-3 εργάσιμες (για την επαρχία). Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, μπορείτε να συμβουλευτείτε την διαθεσιμότητα των προϊόντων (επόμενη ερώτηση) ή να επικοινωνήσετε με το κατάστημα (στο 213 0459253). Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που επιλέξετε πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης/web banking, η παραγγελία σας τίθεται υπό επεξεργασία αμέσως μόλις πιστωθεί το ποσό στους λογαριασμούς μας. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να μας αποστέλλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης στο email (sales@physiosupport.gr) ή να καλείτε στο 213 0459253.
- Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες των προϊόντων;
Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων υποδεικνύουν το χρόνο παράδοσης στον πελάτη. Ειδικότερα, οι καταστάσεις διαθεσιμότητας ερμηνεύονται ως εξής:
1) Για αποστολές εντός Αττικής:
«Διαθέσιμο» : παράδοση σε 1-2 εργάσιμες
«2-3 ημέρες» : παράδοση σε 3-4 εργάσιμες
«7-10 ημέρες» : παράδοση σε 10-12 εργάσιμες
«Σε έλλειψη» ή «Κατόπιν παραγγελίας» : επικοινωνήστε με το κατάστημα για το χρόνο παράδοσης
2) Για αποστολές στην υπόλοιπη Ελλάδα:
«Διαθέσιμο» : παράδοση σε 1-3 εργάσιμες
«2-3 ημέρες» : παράδοση σε 3-5 εργάσιμες
«7-10 ημέρες» : παράδοση σε 12-14 εργάσιμες
«Σε έλλειψη» ή «Κατόπιν παραγγελίας» : επικοινωνήστε με το κατάστημα για το χρόνο παράδοσης
*Σας ενημερώνουμε ότι η δέσμευση του χρόνου παράδοσης είναι απόλυτη μόνο για τους επαγγελματίες υγείας. Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης στο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα θα ενημερώνεστε εγκαίρως.
- Πού στέλνετε τα προϊόντα σας;
Τα προϊόντα της Physio Support αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα.
- Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;
Το κόστος των μεταφορικών διαμορφώνεται ως εξής:
- Για αποστολές εντός Αττικής :
2.5€ για παραγγελίες έως 2kg + 1€ για κάθε επιπλέον κιλό (άνω των 2kg).
Για παραγγελίες μεγάλου βάρους, η μέγιστη χρέωση μεταφορικών εντός Αττικής έχει οριστεί στα 5€.
ΔΩΡΕΑΝ αποστολή για παραγγελίες > 49€ (εντός Αττικής).
- Για αποστολές εκτός Αττικής :
3.5€ για παραγγελίες έως 2kg + 1€ για κάθε επιπλέον κιλό (άνω των 2kg).
Για παραγγελίες μεγάλου βάρους, η μέγιστη χρέωση μεταφορικών εκτός Αττικής έχει οριστεί στα 15€.
ΔΩΡΕΑΝ αποστολή για παραγγελίες >49€, εφόσον το βάρος τους δεν ξεπερνά τα 4kg.
ΔΩΡΕΑΝ αποστολή για παραγγελίες >89€, για παραγγελίες βάρους >4kg.
Εάν δεν επιθυμείτε να επιβαρυνθείτε το κόστος αποστολής, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα σας ΔΩΡΕΑΝ από το κατάστημά μας αποκλειστικά κατόπιν τηλεφωνικής συννενόησης.
Παρακαλείστε να ενημερώνεστε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων πριν μεταβείτε στο κατάστημα.
- Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημά μας στο 213 0459253, καθώς η αποστολή διαθέσιμων προϊόντων πραγματοποιείται άμεσα.
- Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;
Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο από τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας παρακαλείστε να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημά μας στο 213 0459253, καθώς η αποστολή διαθέσιμων προϊόντων πραγματοποιείται άμεσα.
- Παρέλαβα την παραγγελία μου, αλλά ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, έχει ελλιπή συσκευασία, ή είναι λάθος. Τι να κάνω;
Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 15 ημερολογιακών ημερών (με τη συσκευασία και το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης), εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα.
- Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή ενός προϊόντος γίνεται αποδεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις :
1) Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό μπορείτε να μας αποστείλετε (εάν βρίσκεστε στην επαρχία) ή να το φέρετε στο κατάστημα. Εάν το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ή ποιοτικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως χωρίς καμία επιβάρυνση.
2) Στην περίπτωση που έχετε παραλάβει λάθος προϊόν, από υπαιτιότητα της εταιρείας μας, σας αποστέλλουμε το σωστό προϊόν αναλαμβάνοντας το κόστος αποστολής αυτού.
3) Στην περίπτωση που δεν παραμείνετε ευχαριστημένοι από το προϊόν που αγοράσετε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σας ενημερώνουμε ότι σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος αποστολής του προϊόντος.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση & συσκευασία και να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς.
Για λεπτομέρειες όσον αφορά στην επιστροφή προϊόντων που έχουν αποσταλεί στην επαρχία, παρακαλείστε να επικοινωνείτε με το κατάστημα.
- Πότε θα λάβω αποζημίωση;
Από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το προϊόν προς επιστροφή, συνοδευόμενο από το αντίστοιχο παραστατικό και θα πιστοποιηθεί η καλή του κατάσταση, δρομολογείται η αποζημίωση. Θα λάβετε το ανάλογο ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που μας έχετε υποδείξει εντός 1 - 2 εργάσιμων ημερών.
- Πώς θα ξέρω εάν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;
Μόλις καταχωρήσετε την παραγγελία σας στο site μας, εμφανίζετε το μήνυμα: « Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία.». Επιπρόσθετα, θα λάβετε email επιβεβαίωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει, ότι η παραγγελία σας βρίσκεται υπό επεξεργασία (εντός της ημέρας). Μπορείτε, ακόμη, να ελέγξετε αν η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς, στο ιστορικό παραγγελιών του λογαριασμού σας.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας, καλέστε μας στο 213 0459253.
- Ποια είναι τα στάδια της παραγγελίας μου;
«Σε εκκρεμότητα» : Η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί επιτυχώς.
«Υπό επεξεργασία» : Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο προετοιμασίας.
«Απεστάλη» : Η παραγγελία σας έχει φύγει από την έδρα μας και θα την παραλάβετε εντός της ημέρας ή την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Πώς θα ενημερωθώ σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Σας ενημερώνουμε αυτόματα με την αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει, κάθε φορά που αλλάζει το στάδιο της παραγγελίας σας (Υπό επεξεργασία, Απεστάλη, κλπ.). Επιπλέον, εάν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο site μας μπορείτε να μάθετε το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας, πραγματοποιώντας Σύνδεση στον λογαριασμό σας και επιλέγοντας την καρτέλα « Ιστορικό Παραγγελιών». Τέλος, μπορείτε να ενημερώνεστε τηλεφωνικά, καλώντας στο 213 0459253 ή στέλνοντάς μας email στο sales@physiosupport.gr.
- Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής;
Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα μας:
1) Στη διεύθυνσή σας (αποστολή σε όλη την Ελλάδα), μέσω ΕΛΤΑ Courier ή μεταφορικής εταιρείας.
2) Από την έδρα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος (Ιερολοχιτών 78-80, Αιγάλεω, 12244, Αθήνα). Το ωράριο παραλαβών είναι Δευτέρα – Παρασκευή: 12:00 – 14:00. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλείστε να ενημερώνεστε από το κατάστημα για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμείτε, πριν μεταβείτε σε αυτό.
- Μπορώ να επιλέξω τις ώρες παραλαβής;
- Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μπορείτε εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. Οι παραλαβές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.
- Στην περίπτωση που επιλέξετε παράδοση των προϊόντων στον χώρο σας μπορείτε είτε να μας δηλώσετε το ωράριο της επιχείρησής σας στο αντίστοιχο πεδίο της φόρμας παραγγελίας - εμφανίζεται μόνον εφόσον επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου -, είτε να εισάγετε στα «Σχόλια» ένα 3ωρο εύρος ωρών κατά το οποίο επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί η παράδοση της παραγγελίας σας. Θα καταβάλλουμε κάθε μέγιστη δυνατή προσπάθεια να παραδώσουμε στο ωράριο που σας εξυπηρετεί. Επισημαίνουμε ότι η εταιρεία δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί παράδοση από τρίτους σε διαφορετικό ωράριο από το δηλωθέν.
- Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;
Για να αποθηκεύσετε προϊόντα στη λίστα αγαπημένων, θα πρέπει να έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο site μας (δημιουργία λογαριασμού, εδώ) ή να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας (σύνδεση, εδώ). Πατώντας πάνω στο εικονίδιο που βρίσκεται δίπλα από την ένδειξη «καλάθι» του προϊόντος μπορείτε να προσθέσετε οποιοδήποτε προϊόν στη λίστα αγαπημένων, έτσι ώστε να το βρείτε ξανά, άμεσα, μόλις συνδεθείτε. Επιλέγοντας «Λίστα Αγαπημένων», εντός του λογαριασμού σας, μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει.
- Ποια είναι η πολιτική δόσεων;
Για αγορές άνω των 100 € μπορείτε να αποπληρώνετε το ποσό σε άτοκες δόσεις. Ειδικότερα, για αγορές:
100-300 € : αποπληρωμή σε 2 δόσεις
300-600 € : αποπληρωμή σε 3 δόσεις
> 600 € : αποπληρωμή σε 4 δόσεις
- Πώς εξαργυρώνω τον κωδικό έκπτωσης που έχω;
Αφού προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι, πηγαίνετε στο εικονίδιο του καλαθιού & επιλέξτε «Εμφάνιση καλαθιού». Πατώντας στην επιλογή «Χρήση κουπονιού» (κάτω από τον πίνακα των προϊόντων που έχετε επιλέξει), εμφανίζεται το πεδίο στο οποίο μπορείτε να εισάγετε το κωδικό του κουπονιού που έχετε λάβει. Κάνοντας κλικ στη «Χρήση Κουπονιού» θα δείτε την έκπτωση που σας αντιστοιχεί να εφαρμόζεται στο ποσό των αγορών σας.
- Έχουν εγγύηση τα προϊόντα σας;
Όλα τα προϊόντα μας διαθέτουν εγγύηση, η διάρκεια της οποίας ορίζεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την εγγύηση οποιουδήποτε προϊόντος, καλέστε μας στο 213 0459253.
- Πώς μπορώ να αξιολογήσω το κατάστημα;
Μπορείτε να αξιολογήσετε το κατάστημά μας στην ιστοσελίδα του Google, αλλά και στη σελίδα μας στο Facebook (Physio Support). Εναλλακτικά μπορείτε να αξιολογήσετε κάθε μεμονωμένο προϊόν στο site μας, πατώντας στο πεδίο «Γράψε μια αξιολόγηση».
- Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τη χρήση των προσωπικών δεδομένων διαβάζοντας τους όρους Πολιτικής Προστασίας.